Sunday, July 11, 2010

Konsisten

Saya bukanlah penulis blog yang konsisten. Ia hanya akan ditulis ketika ada minat, masa dan idea. Masalahnya, kadang kala, saya ada masa namun tiada idea. Kadang kala, saya ada idea namun tiada masa pula untuk dituliskan di sini.

Namun, satu yang saya terfikir...Mengapa orang hebat dan berjaya dapat melakukan banyak perkara. Emmm,saya tiada jawapan tentang itu namun saya ada andaian tentang diri saya sendiri..Mungkin, saya bukan manusia yang rajin...mungkin juga, saya bukan manusia yang suka merancang sesuatu sebelum melakukan sesuatu perkara...mungkin juga, saya bukan manusia yang berfikiran positif...Asyik fikir tak sempat, tak ada masa ,tak pandai nak buat dan bermacam-macam perkataan tak lagi...

Maka, saya kena berubah...Untuk menjadi manusia hebat, kita mesti berbeza dari yang lain...berubahlah...

Tulisan saya pada hari ini agak merepek-repek...ia bukan mungkin..Ia adalah kerana saya sedang mengalami selsesema dari tengah hari tadi. Sudah 3 biji panadol saya telan namun selesema masih belum hilang juga. Ya Allah, sembuhkanlah Ya Allah...

No comments: