Tuesday, April 28, 2009

No Topic

Kadang-kadang, aku x berapa faham dengan masalah internet connection kat tempat aku nie...Last week, satu minggu ada problem...Mula-mula, dia terdisconnect sendiri...Selang beberapa hari aku menghadapi masalah macam tu, pas tu terus x bleh connect...Bengang gila...bukan sebab x ada internet dunia aku gelap ...tapi sebab setiap detik adalah wang...aku kan bayar line nternet ni...bukan free..So, selepas 3 hari masalah ni wujud, aku dengan cargasnya(ikut bahasa masa aku belajo dulu) meng"complaint" kat tm...mula2 complaint guna email...pas tu, aku rasa tm nie x berapa aktif...apa lagi...teruskan peng"complaint"nan guna telefon pulak...So, dia cuba la selesaikan masalah aku by phone jek...Pas cuba lebih kurang 15 minit, sorang mamat ni pun bagi tau la yang bagi masa dalam 2 init untuk buat report masalah aku nie...Pas dapat no report, mamat ni kata dalam masa 2 hari, ada juruteknik yang akan datang...emmm...hampeh...sampai sekarang x datang2 pun...tapi aku tak hot sangat sebab sejak semalam, internet connecton kat tempat aku x ada masalah pulak...Harap-harap biarkan panas sampai ke petang...jangan lah hujan dutengah hari.....Kalau x, nak tengok anak Johor ni mengamuk...tunggu....

No comments: