Wednesday, April 15, 2009

Lama tak Update...

Lama dah tak update blog ni...sibuk sikit...Last week, abah kena buat rawatan laser untuk memecahkan batu karang yang ada di salur kencing dan di dalam buag pinggang kat Putra Hospital yang dulunya dikenali sebagai Southern Hospital Melaka.(Please correct me if i'm wrong). So, sebagai anak lelaki,amat tidak mengenang budi,jasa dan yang sewaktu dengannya jika aku tidak mengambil bahagian secara langsung dalam hal ini. Ye la...kalau x ada abah,maka tak akan wujud la seorang manusia yang biasa-biasa ni...hehehehe..Aku tak nak dilabel sebagai anak derhaka....Ops, dah lari topic ni...
Back to story...Aku pun amik la cuti pada hari Khamis dan Jumaat sebab nak jaga abah nie...Thanks to all my siblings yang sangat mengambil berat tentang abah. Semoga seorang anak ni x ada lain, Semoga abah dipanjangkan umur, dimewahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik,Amin...
Thanks to mak and bapak mentua juga kepada Achik Idah yang sudi melawat abah kat sini.
Thanks also to Bro Kamil,Kak Ngah and Kak Long yang sudi melawat abah masa abah ada kat sini. At least, aku boleh lihat pancaran kegembiraan di mata abah apabila abang2 dan kakak aku ni datang kat sini....
Last but not least, special thanks to Kak jang and her family yang telah menjaga abah kat kampung.
Di harap,dengan sedikit penjelasan di atas, ia dapat menjelaskan sedikit sebanyak Kenapa aku tidak men'update' blog aku....hehehheeh

No comments: