Thursday, April 23, 2009

Apa Dah Jadi???

Sebelum ni aku sering kali terdengar rintihan(ayat power tu) pengguna-pengguna yang menggunakan broadband celcom,digi and etc yang cakap connection dia orang lembap macam siput...Pada masa itu aku masih berbangga sebab aku tak mengalami masalah sedemikian...Tu dulu.....

But, now,this post ditujukan khas buat streamyx...Dari aku masuk streamyx sampai last week,everything ok. But lately, connection teruk betul. Selalu terdisconnected. Perkataan ter tu bermakna tak disengajakan...Tension betul...Apa guna every month aku bagi duit kat ko tapi kalau ko bagi service yang macam taik ayam nie je...hampeh betul...My blood pressure is going up...hahahhahaha...Ke TM dah tak nak duit aku???

Kesimpulannya, semua nya cuma nak untung je...kalau tengok Astro pun,kalau hujan bukan bleh dapat tengok pun...and this problem was happen since aku bujang lagik...Macam mana la engineer dia orang tak boleh selesaikan masalah macam ni???(dah lari topic pulak da....ala-ala membebel macam orang pompuan...)Kalau nama engineer,masalah ciput macam nie je pon tak bleh selesaikan, baik berhenti je...

No comments: