Wednesday, February 4, 2009

Arsenal...

Hari ni perasaan aku agak gembira kerana akhirnya pasukan kegemaran sejak aku kecil lagi,Arsenal berjaya membeli Arshavin. Pada aku, pembelian ini agak perlu kerana Arsenal sekarang yang bergelut dengan masalah kecederaan.

Eduardo,Cesc Fabregas, Tomas Rosicky, Theo Walcott dan Mikael Silvestre merupakan tulang belakang bagi pasukan tetapi dengan adanya masalah ini, ia akan menyukarkan peluang Arsenal untuk mengejar pencabar-pencabar EPL pada masa sekarang.Selain itu,Eboue juga sedang dihimpit masalah keyakinan. Main pun tak perform macam dulu. Biasa lah,lama tak main sebab injured. Justeru, Arshavin merupakan salah satu jalan penyelesaian yang baik.Walaupun bukan penyelesaian secara total,at least boleh la daripada tak ada apa-apa perubahan.

Bayangkan, dengan West Ham pun tak boleh nak menang. Peh...frust gila.Tapi aku percaya,dengan adanya Arshavin, aku harap game yang akan datang ni Arsenal akan menang(walaupun sebenarnya cuak jugak....)Man Utd dah jauh beb...tapi depan member-member yang fanatik man utd nie,kita kena maintain....We'll see...

2 comments:

Anonymous said...

bagus la.....untung2 leh cabar MU nanti...xde la MU menang percuma je tiap2 thn

Anonymous said...

walaupun x mudah tapi dapat punya....wait and see