Sunday, November 14, 2010

Bulan Madu

Alhamdulillah, kami selamat kembali semula ke Melaka dengan selamat. Secara tidak disangka-sangka, saya dikehendaki menghadiri kursus di Kuala Lumpur selama 3 hari 2 malam. Pada masa yang sama, dengan izin Allah, isteri saya juga dikehendaki menghadiri kursus yang sama oleh ketua jabatannya.

Oleh yang demikian, kursus pada kali ini ibarat "bulan madu" bagi kami. Saya tidak susah hati. Isteri juga tidak susah hati. Mana tidaknya, jika saya seorang saha yang ke Kuala Lumpur, saya perlu memikirkan cara isteri pergi ke sekolah. Ini kerana isteri masih belum mempunyai keyakinan untuk memandu kereta.

Apa yang saya dapat ucapkan di sini ialah terima kasih kepada kerajaan kerana memberi pakej "percutian" ini dan yang paling penting, Terima kasih Allah.

No comments: