Wednesday, December 30, 2009

1Malaysia..

1Malaysia versi Toyota, kete lambat datang didahulukan, kete aku dikebelakangkan..hampeh betul...Sengaja nak uji aku dengan menda-menda bodoh macam ni.Pressure betol...sakit hati bila tengok kete aku masih lagik tersangkut kat depan mata.Kete lain yang baru datang,terus dihantar ke bengkel kat belakang tu.

Bila ditanya, kejap bang.Kita tengah arrange ni. Kete dia orang pun actually park je kat belakang. Helloooo....Kalau kete dia orang, sekurang-kurangnya dah la jugak park dekat dengan mekanik yang nak buat servis tu...tuan punya kete tak la nampak kete dia lagik.tapi kete aku still kat tempat yang sama dimana aku park tadi.

Aku malas nak gadoh2...last2,aku jawab..suka hatilah...kalau nak park kat situ sampai pukul 11.00 pon tak apa....[Nota:sekarang baru pukul 9.55 pagi].Klaau ada la pusat servis kat area lain kat melaka ni, kompom aku dah bertukar....

Ya Allah, aku manusia lemah.Aku manusia hina. Aku manusia yang sebenarnya tahap kesabaran aku bukan tebal pon...sabar aku tipis je..ala ala nano...Kau permudahkanlah urusanku...Amin..

2 comments:

cheekongsejuk said...

kena byk bersabo lagi la tu.. :D.. a.bogus, sori bertanya.. masih berdua lagi?

Anonymous said...

I will...