Wednesday, May 4, 2011

ambil kesempatan! Cehhh

salam,

sudah lama rasanya saya tidak mengemaskini blog ini. Mahu kata sibuk sangat, tidaklah juga. Mahu kata free sangat pun, tidak juga. Kira sibuk "suam suam kuku" sahaja. Update kali ini hanya menjana sedikit persoalan.

Apa perasaan agaknya jika ada orang yang mengambil kesempatan terhadap kita?Emmm, kadang kadang, rasa macam hendak melawan sahaja tetapi jiwa saya sebenarnya bukan begitu orangnya. Sepatutnya, orang yang berkenaan faham sendiri. Sudah dewasa, bukan masih kanak kanak lagi.Tetapi awas! Jangan sampai kesabaran saya tercabar...Nanti tidak pasal pasal kena marah dengan orang muda ini. Kan sudah tidak seronok.

Betul kata senior saya, jangan terlalu baik. Nanti orang pihak kepala kita. Ye...kini saya mulai memahami apa yang diperkatakan.

Untuk ingatan diri sendiri, ini merupakan kali kedua berlaku kejadian seperti inu. Nampaknya, saya perlukan angin baru. Harap Allah permudahkan permohonan saya nanti. Amin.

No comments: